5 de jul. 2008

SOL, SOLET!

Els pols oposats... primer la tristor, després l'alegria; primer la grisor, després, la llum. Però són els pols oposats els que s'atreuen, no?

Felicitat que raja per tots costats; us he de dir que ja he superat el primer cicle de la licenciatura! Això ha fet que m'animés una mica, aquests dies per Menorca sense la meva gent han estat força avorrits, però avui ja he pogut disfrutar de les amistats en un dia de platja i sol fantàstics. Tot i la feina que m'espera al super per guanyar quatre calerons, espero passar un estiu fabulós que, ben segur, passarà ràpid per poder tornar el més aviat possible a la meva ciutat preferida i insubstituible. La ciutat on hi ha el que realment em fa feliç, on puc disfrutar de tot i de tothom.

De moment, salut a tots!

2 comentaris:

paret seca ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hi tornarem?